Evas Atelje

Här visar jag mina kort, akvareller och annat hantverk som jag sysslar med och jag tar gärna emot beställningar på kort te.x kontakta mej för mer information om beställninar.







onsdag 17 januari 2018

Länge sen jag uppdaterade på grund av sjukdom men visar några kort!


Nu är det evigheter sen igen jag gjorde uppdateringar i min blogg men 
har haft långa sjuk perioder igen med både blodförgiftning och ett crp på 507 som blev
svår sepsis (uro sepsis) som krävde 5 veckor inneliggande på infektion på lasarettet i Maj/Juni 2017
och en krånglande njure efter det och en massa annat elände och det blir inte så 
mycket gjort då och det kommer nya sjukdomar hela tiden och gamla sjukdomar 
som finns sen tidigare men hoppas det ger med sej med tiden så man får 
tillbaka lite ork att göra lite saker igen.

men visar ett par kort jag gjorde till Helihaks blogg tidigare innan jag blev dålig denna omgång.


Du är en ängel 

kan ni se här hur jag gjorde




It´s a Boy 

kan ni se här hur jag gjorde



Grattis 2 år

Kan ni se här



Enkelt påskkort

kan ni se här



Bröllops kort

Kan ni se här



Nu hoppas jag att jag kommer få tillbaka orken och kunna skapa lite mer igen!
på återseende // Eva

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar