Evas Atelje

Här visar jag mina kort, akvareller och annat hantverk som jag sysslar med och jag tar gärna emot beställningar på kort te.x kontakta mej för mer information om beställninar.







tisdag 11 april 2017

Student pop-up kort


Det här är ett beställnings pop-up kort som jag gjorde när jag var på
scrapträff i Uppsala för ca 1 år sen
och jag vann hederspris tävlingen som dom hade av alla dom inlämnade
bidrag i alla tävlingar så det var jättekul att få hederspriset och motiveringen var:

Välarbetat kort med både framsida som insida, många detaljer och tekniker
samt att allt hänger ihop, jag har ritat det mesta, utom han på framsidan, han
gjorde jag lite längre hår på och boken med text Oskar Wilde är utstansad
och fotbollen, även texten SpHu3b....
alla sakerna har ju en betydelse för mottagaren av kortet
även fjärilen och svampen t.ex så det är riktigt kul att göra dessa kort och rita
dom olika sakerna och beställaren blev nöjd!
och jag är nöjd att jag vann det hederpriset och jag fick ett stämpelset och ett paket med
dekorationer med Shippoard som pris!
-----------------------------------------------

Det är så kul att göra sådana här personliga kort och det går bra att höra av sej om
man är intresserad av att beställa så kan man komma överens om pris mm.








Hör gärna av er om ni vill beställa och gör det i god tid isåfall!
på återseende // Eva

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar