Evas Atelje

Här visar jag mina kort, akvareller och annat hantverk som jag sysslar med och jag tar gärna emot beställningar på kort te.x kontakta mej för mer information om beställninar.







tisdag 7 februari 2017

Nu är det längesen jag gjorde någon uppdatering här!


Nu är det 1,5 år sen jag gjorde någon uppdatering här!
men jag ska försöka göra det lite oftare :)
jag har ju gjort lite som jag nu kommer lägga in 
i flera olika inlägg och hoppas att det blir vartefter sen
Har hittat lite gammalt som är gjort för många år sen med.



Den här påskspaden eller vad man ska kalla den gjorde jag för många år sen
blommorna är gjorda av nylonstrumpor.



Här är ett mobilfodral jag gjorde på Svartå scrapträff  för nåt år sen
som jag deltog i tävlingen simply the best med och fick andra pris för.



Den här deltog jag också med i en scraptävling i Leksand



Här har jag målat en plåtburk och gjort decoupage på och gjorde
ett lock till burken.




Det var lite för denna gång // Eva

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar