Evas Atelje

Här visar jag mina kort, akvareller och annat hantverk som jag sysslar med och jag tar gärna emot beställningar på kort te.x kontakta mej för mer information om beställninar.







måndag 20 april 2015

Globen kort


Det här kortet gjorde jag till tävlingen europeanscrapbattle  inför 
Stockholm Scrap and Pearl i Globen för nåt år sen
och jag gick ju vidare i flera deltävlingar med både ATC korten och kort
så det var roligt att vara med, jag kom till kvartsfinalen med ATC

Men nu är det dags för avfärd till Globen i helgen igen till årets
Stockholm Scrap and Pearl
och det kommer att bli superkul och jag kommer att vara mycket i 
Helihaks monter som jag är DT åt 
för hon är där i år igen så gör ett besök i hennes monter!

Hoppas vi ses där!





Hoppas vi ses nu i helgen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar