Evas Atelje

Här visar jag mina kort, akvareller och annat hantverk som jag sysslar med och jag tar gärna emot beställningar på kort te.x kontakta mej för mer information om beställninar.







fredag 16 maj 2014

Akvarelllådan jag gjorde


Förvaring till Akvarellerna!


Jag har snickrat ihop en stor låda som jag har mina akvareller 
i och den blev ganska bra!!

Jag har fått en massa skivor från en kompis och skar till efter mått
jag mätte till på fri hand och limmade ihop och satte ett band runt om
och gjorde en liten hållare till mina visitkort som går att lyfta bort!











Det gröna är från en gammal tapet och sen satte jag ditt metallhörn!
det ser nästan ut som grönt läder.




Här är alla akvareller i cellofanpåsar så dom inte blir förstörda när kunder
tittar på dom på Hantverkshuset, dom är lättare att hantera!


Jag har ju även satt ett serie nr på alla och pris och därför kan jag även
sälja dom här i bloggen och ni hittar länken dit HÄR så maila på denna
email adress med info om serie nr och namn på akvarellen.



Tack för mej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar