Evas Atelje

Här visar jag mina kort, akvareller och annat hantverk som jag sysslar med och jag tar gärna emot beställningar på kort te.x kontakta mej för mer information om beställninar.







onsdag 28 mars 2012

Kort gjorda på Stockholms City Scrap


Jag hade superkul nere i Stockholm i helgen på Stockholm City Crap
och jag har ju ätit kortison i 14 dar
nu igen så nu har jag piggnat till lite så jag orkar göra något :-)
Jag var med i tävlingarna som Stämpelkällan hade och man skulle göra
ett kort med deras stämplar och kortet skulle gå i grönt och jag
gjorde det här kortet som jag vann 1:a pris med och vann stämplar för 400:-
Då blev jag superglad och det var jätteroligt att träffa Annika och Ann, dom var hur trevliga som helst.
Så här blev kortet och jag hann inte måla insidan på stämplarna.




Sen skulle man göra en LO och använda minst 2 stämplar och jag har ju inte
börjat scrappa LO:s ännu så jag gjorde den utan fotografi och
den blev så här men hur jag än gör
så blir bilden vriden så ni får lägga huvudet på sned
när ni tittar.


Det var så kul och att få tillbaka inspirationen och
skaparlusten igen.


2 kommentarer:

  1. Förstår varför du vann första pris, kortet var ju helt underbart!

    Kram

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ååå tack och det var så kul att komma igång med inspirationen igen :) och stämplar är ju min passion ;)

      Kram

      Radera